kalendarz
zapisz się na kurs

Pilates

scroll
Pilates

Pilates

Myślą przewodnią pilatesu jest holistyczne podejście do treningu ciała. Dyscyplina ta łączy w sobie ćwiczenia rozciągające, uelastyczniające i wzmacniające sylwetkę, a także ćwiczenia siłowe. Podczas wykonywania poszczególnych ćwiczeń można zauważyć nawet pewne inspiracje jogą oraz baletem. Wykonywane ruchy powinny być płynne, pełne gracji. W pilatesie brak energicznych podskoków i morderczego tempa ćwiczeń – to idealna dyscyplina dla osób, które chcą zrobić coś zarówno dla swojego ciała, jak i dla ducha.

Dzięki regularnemu uczestnictwu w zajęciach pilatesu możesz wzmocnić mięśnie brzucha, poprawić postawę ciała i efektownie wymodelować oraz ujędrnić sylwetkę. Trzeba jednak zaznaczyć, że tego typu ćwiczenia nie pomogą Ci szybko i znacznie schudnąć. Oczywiście możesz w ten sposób uzyskać szczuplejszą sylwetkę, jednak sama utrata zbędnych kilogramów, nie jest w przypadku ćwiczeń pilatesowych nadrzędnym celem.

Pilates niesie ze sobą wiele korzyści – zarówno takich, które będą widoczne na pierwszy rzut oka, jak i tych zdrowotnych oraz zawiązanych z naszym samopoczuciem.

Dzięki tej formie aktywności kompleksowo wzmocnisz mięśnie brzucha, pośladków oraz pleców (warto zaznaczyć, że ćwiczenia pilatesowe ich nie rozbudowują). Dodatkowo, jeśli masz tendencję do garbienia się, pilates może pomóc Ci zniwelować ten problem – poprawisz swoją postawę, dzięki regularnym ćwiczeniom wzmacniającym mięśnie odpowiedzialne za stabilizowanie kręgosłupa. Co więcej, wykonywanie tego typu treningu może przynieść Ci ulgę, jeśli zmagasz się z bólami kręgosłupa.

zapisz się na kurs

So!Salsa

Gdańsk

Godziny otwarcia: 
15:00-22:00 (od niedzieli do czwartku)

Adres:
Elektryków 1 ( 2 piętro )

Adres do korespondencji:

Doki 1/90B

Telefon:
+48 508 050 299

e-mail:
biuro@sosalsa.pl

Zapisy:
zapisy@sosalsa.pl

Wydarzenia i eventy:
kontakt@twojastocznia.pl

SoSalsa - Solidarity of Salsa